marți, 27 septembrie 2011

Pantofi Goretex , pantofi din piele

As vrea sa vorbim astazi despre pantofi facuti din goretex si din piele . Mai jos voi incerca sa compar fiecare incaltaminte in parte ca sa vedem care este mai buna sau care are mai multe avantaje si dezavantaje .
Deci sa incepem cu goretexul este un material foarte bun , din care sunt facuti pantofi mai mult pentru excursiile montane . Materialul goretex este un material foarte interesant . Mai jos am o poza cu pantofi care contin materialul goretex :

Dupa cum vedeti acest material este stratul de la mijlocul pantofului , goretex-ul fiind o membrana poroasa care tine departe apa de piciorul dumneavoastra .

Pantofi Goretex sunt o incaltaminte pe care v-o recomand foarte mult daca vreti sa va duceti in excursie pe munte sau undeva unde este apa . Pe internet am vazut ca sunt cateva magazine care vand pantofi de goretex , aceste magazine ofera niste preturi foarte bune dar unul mi-a placut foarte mult fiind vorba de Pantofi Goretex acest magazin ofera o gama larga de pantofi si la un pret foarte bun . Mai jos aveti o poza cu o pereche de pantofi pe care acestia o au in magazin .

Descreire: pantofi sport barbati
Material: piele, panza, gore-tex
Talpa: EVA, QForm, Vibram, Air Cushion
Culoare: gunsmoke
Stare: nou, in cutie originala
Calitate: cal. I
Marca: Merrell
Site producator: www.merrell.com
Utilizare: timp liber
Garantie: 90 zile

Tot acest magazin ofera pantofi din piele la niste preturi care pe mine m-au uimit . Dupa cum stiti cred si voi o incaltaminte facuta din piele are mai multe avantaje , acestea fiind :
- sunt mai rezistenti decat celelalte produse , astfel va vor tine mai mult ;
- sunt foarte buni pentru excursii dar si pentru a fi purtati in activitatile de zi cu zi ;
- dupa parerea mea tin cel mai mult pentru ca fiind facuti din piele nu prea se deterioreaza asa de repede , astfel in loc sa va cumparati 3-4 tipuri de incaltaminte va puteti cumparat numai un tip si acesta sa va tina 2-3 ani ;

In magazinul de Pantofi din Piele sunt foarte multe modele de pantofi unii mai frumosi ca alti . Cei mai frumosi care mi-au placut mie si cred ca o sa va placa si voua sunt niste pantofi Merrell Salzburg , care dupa parerea mea sunt foarte trainici . Acestia cred ca sunt foarte buni pentru excursiile montane . Cred ca v-am facut sa vedeti avantajelor celor doua materiale goretex si piele si va recomanda daca vreti sa economisiti niste bani sa va cumparati o pereche din aceste materiale , stiu ca ve-ti spune ca o sa va coste mult dar va spun ca acel cost se va amortiza in timp .
Mai jos o poza cu pantoful Salzburg care am zis eu ca imi place foarte mult , si pe care va recomand sa il cumparati .

Sper ca va placut articolul si astept comentariile voastre !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu